مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-12اقتصادي

بازار اسدآباد کمبود خاصی در اقلام اساسی ندارد


مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد گفت: خوشبختانه بازار اسدآباد ثبات نسبی داشته و کمبود خاصی در هیچ یک از اقلام و کالاهای اساسی ندارد.

- ایسنا/همدان مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد گفت: خوشبختانه بازار اسدآباد ثبات نسبی داشته و کمبود خاصی در هیچ یک از اقلام و کالاهای اساسی ندارد.

هادی نامور در گفت وگو با ایسنا، از تشدید گشت های مشترک بازرسی و نظارت بازار مربوط به بازار شب یلدا در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: گشت های مربوط به شب یلدا با حضور ادارات بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، صمت از بازار میوه و تره بار، خشکبار، قنادی ها و سوپرمارکت ها از نیمه ماه در این شهرستان آغاز شده است.

وی با تأکید بر اینکه هیچ عقد اخوتی با کسی نداریم، خاطرنشان کرد: در این گشت های مشترک و بازرسی ها در صورت مشاهده تخلفات صنفی در لحظه نسبت به تشکیل پرونده و تقدیم پرونده به مراجع ذی صلاح اقدام خواهد شد.

نامور تشدید گشت های مشترک بازرسی و برخورد با متصدیان واحدهای صنفی متخلف را برنامه ایام منتهی به بازار شب یلدا این شهرستان به تبع سراسر کشور دانست و ادامه داد: تمام واحدهای صنفی اعم از خواربارفروشان، قنادان، آجیل و خشکبار و میوه فروشان ملزم به رعایت قوانین نظام صنفی هستند و در چهارچوب قانون تعریف شده باید به گونه ای فعالیت کنند که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار اسدآباد کمبود خاصی در اقلام اساسی ندارد

بازار اسدآباد کمبود خاصی در اقلام اساسی ندارد