مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-18اجتماعي

برگزاری اولین رویداد نوآوری در صنعت اسباب بازی با محوریت زیارت و سوغات زائر


معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در راستای تولید محصولات فرهنگی با رویکرد ایرانی اسلامی، نمایشگاهی در خصوص پیش ارائه و معرفی محصولات و اسباب بازی های برتر در نمایشگاه اسباب بازی مشهد برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در راستای تولید محصولات فرهنگی با رویکرد ایرانی اسلامی، نمایشگاهی در خصوص پیش ارائه و معرفی محصولات و اسباب بازی های برتر در نمایشگاه اسباب بازی مشهد برگزار می شود.

سیدجلیل بامشکی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایده پردازی های نو با محور زیارت، امام رضا(ع)، سوغات زائر، اسطوره ها و شخصیت های شاهنامه و ظرفیت های گردشگری مشهد با مشارکت معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد، مرکز نوآوری و کارآفرینی تک و آستان قدس رضوی برگزار می شود.

وی در خصوص تولید اسباب بازی با محوریت ایرانی اسلامی بیان کرد: اسباب بازی عامل بسیار مهمی در انتقال فرهنگ است و از هر کجایی که بیاید خواستگاه خود را به همراه دارد و متاسفانه امروز تمام اسباب بازی های موجود در بازار وارداتی و یا تقلیدی است و بر سلیقه کودکان تاثیر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین رویداد نوآوری در صنعت اسباب بازی با محوریت زیارت و سوغات زائر

برگزاری اولین رویداد نوآوری در صنعت اسباب بازی با محوریت زیارت و سوغات زائر