مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-12بين الملل

انصارالله: هر گونه کوتاهی در قبال فلسطین، به منزله همکاری با اسراییل است


سخنگوی جنبش انصارالله یمن ضمن انتقاد شدید از هر گونه کوتاهی، بی طرفی یا اتخاذ مواضع منفی در قبال فلسطین، گفت که رژیم صهیونیستی بر روی افراد مزدور حساب باز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن، مسئله فلسطین را یک مسئله جامع دانست که هر گونه کوتاهی، بی طرفی یا اتخاذ مواضع منفی در قبال آن، همکاری مجانی و احمقانه با اسراییل علیه فلسطین و غزه است.

عبدالسلام همچنین گفت: محاسبات اسراییل و حامیانش بر روی مزدورانی که مانع از فعالیت نیروهای مسلح یمن شوند، صرفا حساب باز کردن کردن بر روی افراد فرصت طلب شکست خورده است.

شبکه خبری المسیره به نقل از این مقام یمنی گزارش داد، رژیم صهیونیستی بر روی مزدورانی حساب باز کرده است که با خیانت به کشورشان، سقوط کرده اند و با خیانت به فلسطین نیز بیشتر سقوط خواهند کرد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن صبح امروز (21 آذر) از حمله موشکی به یک کشتی حامل نفت نروژی به نام استریندا در دریای سرخ خبر داد.

او گفت که این کشتی با یک موشک مناسب هدف قرار گرفته شده است و حمله موشکی به این کشتی پس از آن صورت گرفت که خدمه کشتی به هیچ کدام از هشدارها توجهی نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: هر گونه کوتاهی در قبال فلسطین، به منزله همکاری با اسراییل است

انصارالله: هر گونه کوتاهی در قبال فلسطین، به منزله همکاری با اسراییل است