مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-03بين الملل

هشدار پادشاه اردن نسبت به پیامدهای تداوم جنگ علیه نوار غزه


پادشاه اردن در جریان دیدار با معاون رییس جمهوری آمریکا ضمن هشدار نسبت به پیامدهای تداوم جنگ علیه نوار غزه بر صلح و امنیت جهانی، تاکید کرد که این امر منجر به افزایش خشونت و سوق دادن منطقه به سمت فاجعه می شود و همه بهای آن را پرداخت خواهند کرد.

- پادشاه اردن در جریان دیدار با معاون رییس جمهوری آمریکا ضمن هشدار نسبت به پیامدهای تداوم جنگ علیه نوار غزه بر صلح و امنیت جهانی، تاکید کرد که این امر منجر به افزایش خشونت و سوق دادن منطقه به سمت فاجعه می شود و همه بهای آن را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله دوم، پادشاه اردن و کامالا هریس، معاون جو بایدن، رییس جمهور آمریکا با یکدیگر در حاشیه اجلاس آب و هوایی کاپ 28 در دوبی دیدار کردند.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، پادشاه اردن در جریان این دیدار ضمن تاکید بر لزوم ایفای نقش آمریکا در دستیابی به چشم انداز سیاسی برای مسأله فلسطین جهت برقراری صلح براساس راهکار تشکیل دو دولتی، خواستار توقف فوری تبادل آتش در غزه و حفاظت از غیرنظامیان شد.

پادشاه اردن ضمن هشدار نسبت به پیامدهای تداوم جنگ علیه نوار غزه بر صلح و امنیت جهانی، تاکید کرد که این امر منجر به افزایش خشونت و سوق دادن منطقه به سمت فاجعه می شود و همه بهای آن را پرداخت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پادشاه اردن نسبت به پیامدهای تداوم جنگ علیه نوار غزه

هشدار پادشاه اردن نسبت به پیامدهای تداوم جنگ علیه نوار غزه