مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-13سياسي

بهترین مدل کار پژوهشی، ایجاد ارتباط میان پژوهشگر و مصرف کننده نتایج تحقیق است


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: بهترین مدل کار پژوهشی، وجود ارتباط مستقیم و مناسب میان پژوهشگر و مصرف کننده نهایی نتایج کار پژوهشی است که این امر در پزشکی قانونی ایجاد شده است.

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: بهترین مدل کار پژوهشی، وجود ارتباط مستقیم و مناسب میان پژوهشگر و مصرف کننده نهایی نتایج کار پژوهشی است که این امر در پزشکی قانونی ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس مسجدی صبح امروز چهارشنبه 22 آذر در مراسم تقدیر از محققان و پژوهشگران سازمان، ضمن تبریک این روز و ابراز خرسندی از موفقیت های سازمان در حوزه پژوهشی گفت: خوشبختانه چشم انداز بسیار خوبی در حوزه پژوهشی سازمان ترسیم شده و آن انجام پژوهش های کاربردی و محصول محور است که در سازمانی علمی چون پزشکی قانونی انتظاری جز این هم نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه سازمان برای قرار گرفتن در قله، راهی جز پرداختن به پژوهش ندارد، افزود: پژوهشگران، افرادی خلاق و نوآور هستند که با شناسایی دقیق نیازهای سازمان در مسیر رفع این نیازها و تولید محصولات مورد نیاز گام برمی دارند.

مسجدی تصریح کرد: امروزه حوزه پژوهشی به دنبال حل مشکلات و رسیدن به یک محصول است؛ بنابراین نتیجه پژوهش ها تولید محصول مورد نیاز سازمان و پاسخگویی به نظام حل مسایل سازمان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مدل کار پژوهشی، ایجاد ارتباط میان پژوهشگر و مصرف کننده نتایج تحقیق است

بهترین مدل کار پژوهشی، ایجاد ارتباط میان پژوهشگر و مصرف کننده نتایج تحقیق است