مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-10اقتصادي

تولید گازوییل یورو6 برای اولین بار در ایران


مدیر توسعه محصول فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری گفت: واحدهای جدیدی در پتروشیمی نوری درحال ساخت است که با اتمام این واحدها ما می توانیم برای اولین بار در ایران «گازوییل یورو 6» را تولید کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هنرمندان و طراحان دیجیتال استان بوشهر، عصر امروز در راستای پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر به بازدید از پتروشیمی نوری پرداخته و با دستاوردهای قطب انرژی ایران بیش از پیش آشنا شدند.

حمید نظری مدیر توسعه محصول فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری در این بازدید، اظهار کرد: پتروشیمی نوری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد آروماتیک در دنیا است که بیش از یک هزار و 300 شرکت از آن ارتزاق می کند و تنها شرکتی است که در 41 پتروشیمی منطقه دریافت کننده خوراک مایع است.

وی با بیان اینکه این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده بنزن و پارازایلن در دنیا است، افزود: مهندسی تفصیلی این شرکت از سال 1377 انجام شده که کار پیش راه اندازی، تولید محصول و راه اندازی آن توسط جوانان و نخبگان ایرانی انجام شده است.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه ما موفق شده ایم بیش از 90 درصد کاتالیست ها و مواد شیمیایی مان را بومی کنیم، ادامه داد: ما بیش از 20 شرکت دانش بنیان را حمایت می کنیم و دو سال پیاپی در استان بوشهر مقام برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید گازوییل یورو6 برای اولین بار در ایران

تولید گازوییل یورو6 برای اولین بار در ایران