مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:162023-12-10اجتماعي

باغ پرندگان خرم آباد گرفتار در قفس بی اعتباری شهرداری


خبرگزاری فارس لرستان_ نسرین صفربیرانوند؛ سال 92 عملیات احداث باغ پرندگان خرم آباد در دستور کار شهرداری قرار گرفت، پروژه ای که موزه تاریخ طبیعی، کارگاه تاکسیدرمی، بیمارستان و سایت مطالعه در آن تعبیه شده بود.

قرار بود در باغ پرندگان 70 گونه پرنده شامل انواع اردک، غاز، قو، کبک، تیهو، دراج، انواع پرندگان شکاری، کبوتر وحشی، انواع قمری، فاخته و کبوتر جنگلی در معرض دید عموم قرار داده شود.

حالا با گذشت یک دهه از عملیات اجرایی باغ پرندگان این پروژه نه تنها تکمیل نشده است، بلکه جز چند گونه پرنده خبری از گونه های دیگر نیست و عملا پروژه بدون استفاده رها شده است.

قرار بود این پروژه که در دو فاز تعریف شده بود به یک مجموعه منحصر به فرد در کشور تبدیل شود، تا علاوه بر اینکه محلی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان خرم آبادی باشد، یک ظرفیت گردشگری برای مسافرانی باشد که خرم آباد را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند.

اما هیچ کدام از صحبت های مسوولان شهرداری رنگ واقعیت به خود نگرفته و باغ پرندگان بدون استفاده رها شده و حتی امکان بازدید شهروندان خرم آبادی هم از آن وجود ندارد.

  با وجود اینکه برخی از کارشناسان در ابتدای کار معتقد بودند که جانمایی و طراحی باغ پرندگان نامناسب است، اما پروژه شروع و هزینه هایی هم صرف برخی اقدامات از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ پرندگان خرم آباد گرفتار در قفس بی اعتباری شهرداری

باغ پرندگان خرم آباد گرفتار در قفس بی اعتباری شهرداری