مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-27پزشكي

استقرار دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس صدرا


استقرار دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس صدرا در نشستی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مسئولان دانشکده تغذیه و علوم غذایی، - ایسنا/فارس استقرار دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس صدرا در نشستی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مسئولان دانشکده تغذیه و علوم غذایی، مورد بررسی قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 6 آذرماه در دیدار با رییس و معاونان دانشکده تغذیه و علوم غذایی با تقدیر از اقدامات مجموعه دانشکده تغذیه و علوم غذایی، رشد علمی دانشکده و گروه تغذیه را مدیون تلاش های اساتید و اعضای هیئت علمی به عنوان سرمایه های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز عنوان کرد.

سیدوحید حسینی، فعالیت ها و پیشرفت ها در زمینه های مختلف تغذیه از جمله نان کامل و ارتقا و جایگاه دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در کشور را حاصل تجارب و بنیه علمی بالای اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشکده دانست.

وی هم چنین دغدغه مندی، دلسوزی، وقت گذاشتن، پیگیری و همدلی اساتید دانشکده تغذیه و علوم غذایی را از نشانه های بارز و دلایل موفقیت های دانشکده برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس صدرا

استقرار دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پردیس صدرا