مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 07:052023-12-19اجتماعي

تخلفات آموزش و پرورش و بخش درمان به روایت مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: در حالیکه بخش زیادی از نارضایتی ها به حوزه آموزشگاه های آزاد و مدارس غیرانتفاعی در بخش آموزش و پرورش و در بخش درمان نیز به مطب پزشکان و داروخانه ها برمی گردد اما تاکنون آموزش و پرورش هیچ پرونده تخلفی برای تعزیرات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین رحیمیان با حضور در خبرگزاری فارس استان کردستان در گفت وگو با خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: طرح ویژه نظارتی تعزیرات برای شب یلدا از 15 آذر شروع شده و تا 30 همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اقلام مورد هدف بازرسی در این ایام را آجیل و خشکبار، مرغ، میوه، شیرینی و گوشت اعلام کرد و گفت: گشت تعزیرات با همکاری سازمان صمت و جهاد انجام می شود و روزانه 3 اکیپ مشترک در مرکز استان و در هر شهرستان نیز یک اکیپ واحدهای صنفی ذکر شده را بازرسی می کنند.

وی با اشاره به اینکه از 15 آذر تاکنون 27 اکیپ تعزیرات حکومتی در قالب 194 بازرسی، واحدهای صنفی را مورد بازدید قرار داده اند، افزود: در این بازدیدها 81 تخلف ثبت و  بلافاصله بررسی شد.

وظیفه تعزیرات حکومتی رسیدگی و نظارت بر پرونده های تخلفاتی است رحیمیان در ادامه با اشاره به اینکه سالانه 11 طرح نظارتی در استان توسط تعزیرات حکومتی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: فلسفه وجود تعزیرات، رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات آموزش و پرورش و بخش درمان به روایت مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان

تخلفات آموزش و پرورش و بخش درمان به روایت مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان