مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 09:262023-12-16سياسي

وداع با آلاله های فاطمی در دیار علویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، امسال فاطمیه متفاوت در مازندران رقم خورد و حضور شهدای خوشنام بر شور مراسم افزود.

چند روزی شهدای خوشنام مهمان استان مازندران هستند، کاروان شهدا شهر به شهر می گردند و این مردن هستند که افتخار حضور در مراسم ها سراز پا نمی شناسند؛ همانند شب وداع در حسینیه عاشقان کربلا که باحضور پرشور مردم برگزار شد.

از همه مهم تر حضور دهه هشتادی ها و نودی ها در این مراسم بوده که باحضور خود بسیاری از خیال ها و نقشه های خام دشمنان را نقش بر آب کردند.

  همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آیین وداع با پیکر های مطهر شهدای گمنام شب گذشته با حضور پرشور مردم در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

پیکر این شهدا پس از ورود به مازندران با استقبال پرشور همراه با عشق و ارادت علوی تبارها از این آلاله های زهرایی قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدحسین بهرامی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با بیان اینکه شهیدان در ولایت محو و ذوب شده بودند، اظهار کرد: شهدایی نظیر حاج قاسم سلیمانی در مکتب فاطمی و حضرت زهرا (س) پرورش یافتند.

  وی افزود: شهدا هر آنچه داشتند در راه ولی خدا تقدیم کردند و شهید آرمان علی وردی از جمله آنان است و تمام وجودش مشتعل از عشق ولی خدا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با آلاله های فاطمی در دیار علویان

وداع با آلاله های فاطمی در دیار علویان