مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-02سياسي

بیش از 2 میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه جا شدند


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان تردد مسافران از بنادر شرق این استان در هشت ماهه سال جاری را 2 میلیون و 366 هزار و 921 نفر مسافر اعلام کرد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان تردد مسافران از بنادر شرق این استان در هشت ماهه سال جاری را 2 میلیون و 366 هزار و 921 نفر مسافر اعلام کرد.

حمیدرضا محمدحسینی، امروز (یازدهم آذرماه)، در تشریح عملکرد هشت ماهه بخش مسافری بنادر شرق استان اظهار کرد: در این بازه زمانی بیش ترین میزان رفت و آمد مربوط به مسیر دریایی بندر شهید حقانی به جزیره قشم و هرمز به میزان یک میلیون 767 هزار و 582 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش به ثبت رسید.

وی با اشاره به افزایش 47 درصدی تردد گردشگران خارجی به جزایر قشم و هرمز نیز، تصریح کرد: در این مدت 22 هزار و 337 نفر در مسیر دریایی جزایر قشم و هرمز جابه جا شدند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان جابه جایی مسافر در مسیر بین المللی بندر شهید باهنر به بندر شارجه را 12 هزار و 690 مسافر اعلام کرد که در این مسیر نیز افزایش هشت درصدی به ثبت رسید.

محمدحسینی تختی، توسعه گردشگری را لازمه پیشرفت اقتصاد دریامحور دانست و افزود: استفاده از ظرفیت های موجود و نیز ارتقا این جایگاه شاخصه مهمی برای جذب گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه جا شدند

بیش از 2 میلیون مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه جا شدند