مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-23ورزشي

تقابل هوران یزد و سپاهان برای کسب 3 امتیاز


هوران یزد و سپاهان اصفهان در چارچوب برگزاری هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان ایران در سالن شهید میثمی شهر اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

- ایسنا/یزد هوران یزد و سپاهان اصفهان در چارچوب برگزاری هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان ایران در سالن شهید میثمی شهر اصفهان مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پنجمین هفته از بیست و سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های کشور برتر زنان از ساعت 11 صبح روز جمعه (سوم آذرماه) با برگزاری سه دیدار در شهرهای اصفهان و رفسنجان آغاز می شود.

در آخرین دیدار هفته پنجم دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و هوران یزد از ساعت 12 در سالن شهید میثمی شهر اصفهان در مقابل یک دیگر صف آرایی خواهدن کرد.

سپاهان برای کسب سه امتیاز این بازی خانگی و راه یابی به رده نخست جدول تلاش زیاید خواهد کرد و در آن سوی جدول نیز هوران یزد برای جبران شکست خانگی هفته قبل و بهبود جایگاه خود در جدول به اصفهان می رود.

شاگردان فریبا صادقی در سپاهان که تاکنون باختی تجربه نکرده اند، با سه برد و کسب 8 امتیاز و تنها با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفته و در صدد افزایش امتیاز و جایگزینی در رده نخست به جای تیم سایپا هستند.

از سوی دیگر شاگردان عالیه فتوحی در هوران یزد که لیگ شگفتانه آغاز کرده اند و خود را در کورس قهرمانی جای داده اند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل هوران یزد و سپاهان برای کسب 3 امتیاز

تقابل هوران یزد و سپاهان برای کسب 3 امتیاز