مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 08:102023-11-30اقتصادي

ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی قم جلوتر از عملکرد تکلیفی


رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: استان قم در بین استان های کشور از عملکرد مکانیزاسیون قابل قبولی برخوردار است و با توجه به مقادیر ضریب مکانیزاسیون، - ایسنا/قم رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: استان قم در بین استان های کشور از عملکرد مکانیزاسیون قابل قبولی برخوردار است و با توجه به مقادیر ضریب مکانیزاسیون، استان قم از میزان عملکرد تکلیفی جلوتر است.

حسین کوه خضری در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: ابزار اجرایی شدن سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در زمینه الگوی کشت ادوات مکانیزه ای است که در زمین به کار می گیریم، بنابراین اگر قرار باشد راه را برای کشاورز مشخص کنیم اما ابزاری برای اجرای آن سیاست نداشته باشد عملا به نتیجه مطلوب نمی رسیم.

وی اظهار کرد: استان قم در بین استان های کشور از عملکرد مکانیزاسیون قابل قبولی برخوردار است و با توجه به مقادیر ضریب مکانیزاسیون استان قم از میزان عملکرد تکلیفی جلوتر است.

رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی قم، بیان کرد: در حوزه مکانیزاسیون با توجه به الگوی کشت، کاهش نزولات آسمانی و کمبود عناصر عالی در خاک نیاز مبرم داریم با اصلاح سیستم کاشت به سمتی حرکت کنیم که کشاورزی حفاظتی بیشتر به کار رفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی قم جلوتر از عملکرد تکلیفی

ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی قم جلوتر از عملکرد تکلیفی