مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-12دانش

نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه در تربت حیدریه برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه گفت: نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه، سازمان ها و صنایع هفته آینده به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محمد حاتمی امشب در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش، اظهار کرد: نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه با هدف معرفی آخرین دستاوردهای پژوهشی 400 واحد دانشگاه آزاد سرتاسر کشور در حوزه علوم انسانی و زیرشاخه های حوزه آموزشی آن هفته آینده در تربت حیدریه برگزار می شود.

وی افزود: از مجموع 205 مقاله ارسالی به دبیرخانه، 75 مقاله در سه سطح سخنرانی (39 مقاله)،  پوستر( 28 مقاله) و چاپ در مجموعه مقالات (هشت مقاله) مورد پذیرش هیات داوران قرار گرفته است.

حاتمی با بیان اینکه حامی مالی همایش 2 شرکت بزرگ معدنی واقع در شهرستان خواف هستند، گفت: مرکز آموزش خواف وابسته با این دانشگاه اکنون با 900 دانشجو در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته های مکانیک و حسابداری مشغول تحصیل و لذا گستره علمی و پژوهشی این دانشگاه موجب جلب نظر واحدهای صنعتی و معدنی یاد شده، می باشد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه نیز در خصوص محورهای همایش گفت: نقش دانشگاه ها و موسسات آموزشی در راستای تامین و بروزرسانی شایستگی نیروی انسانی مورد نیاز سازمان ها و صنایع، چالش ها و فرصتهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه در تربت حیدریه برگزار می شود

نخستین همایش ملی پیوند آموزش با جامعه در تربت حیدریه برگزار می شود