مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-04سياسي

پردیس مشترک فناوری در دانشگاه ایلام تشکیل می شود


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام از برنامه ریزی برای پردیس مشترک فناوری با همکاری پارک علم و فناوری در این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/ایلام معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام از برنامه ریزی برای پردیس مشترک فناوری با همکاری پارک علم و فناوری در این دانشگاه خبر داد.

دکتر علیرضا تاب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه هفته پژوهش فرصتی مناسب برای نمایش تلاش پژوهشگران برای رفع نیازهای استان است.

وی از افزایش حدود 2برابری طرح های برون دانشگاهی در سال 1402 نسبت به سال 1400 خبر داد و تاکید کرد: پیگیری اخذ اعتبارات پژوهشی در همکاری با سایر نهادها در راستای تحقق شعارسال (مهار تورم و رشد تولید)، حجاب و عفاف، جمعیت، خانواده و فرزندآوری، مساجد، جهاد تبیین و اقتصاد و معیشت انجام شده و کماکان در حال انجام است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام اخذ استاندارد 17025 و ارتقاء دامنه فعالیت آزمایشگاه مرکزی به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست و تشکیل اتاق علم و تعاون در دانشگاه ایلام به منظور تشکیل تعاونی های دانشجویی و افزایش مهارت دانشجویان در راستای تولید و اشتغال را از دیگر دستاوردهای این حوزه اعلام کرد.

تاب تاکید کرد: حمایت از فعالیت های مهارت افزایی، رویدادهای فناورانه و پژوهشی دانشجویی بخصوص پایان نامه ها و رساله های دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس مشترک فناوری در دانشگاه ایلام تشکیل می شود

پردیس مشترک فناوری در دانشگاه ایلام تشکیل می شود