مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-06اقتصادي

چهارخطه شدن محور اهواز -ملاثانی - شوشتر - دزفول به کجا رسید؟


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز -ملاثانی - شوشتر - دزفول را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز -ملاثانی - شوشتر - دزفول را تشریح کرد.

رحمان بهرامی با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه چهارخطه محور اهواز -ملاثانی - شوشتر – دزفول اظهار کرد: این محور یکی از پرترافیک ترین و حادثه سازترین محورهای ارتباطی استان است و همچنین از نظر مباحث پدافند غیرعامل برای ارتباط مرکز استان با نقاط مرکزی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: طول این محور حدود 120 کیلومتر است که از ملاثانی تا شوشتر حدود 80 درصد مسیر چهارخطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در این محور یک دستگاه پل 100 متری در محدوده بند قیر باید ساخته شود که در مرحله اولیه مطالعات است و به زودی در فرایند مناقصه قرار می گیرد.

بهرامی با اشاره به اینکه محور شوشتر به دزفول 60 کیلومتر طول دارد، عنوان کرد: حدود 30 کیلومتر از محور شوشتر - دزفول در حال ساخت است که حدود 10 کیلومتر از آن به روسازی رسیده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه حدود 90 درصد از مصالح پروژه های عمرانی از بیس شن، ماسه و آسفالت از این مسیر تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارخطه شدن محور اهواز -ملاثانی - شوشتر - دزفول به کجا رسید؟

چهارخطه شدن محور اهواز -ملاثانی - شوشتر - دزفول به کجا رسید؟