مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-12بين الملل

کرملین: اوضاع انسانی غزه نگران کننده است


سخنگوی کرملین تاکید کرد که اوضاع انسانی در غزه بسیار نگران کننده است و در این وضعیت کمک رسانی به مردم فلسطین امری غیرممکن است.

- سخنگوی کرملین تاکید کرد که اوضاع انسانی در غزه بسیار نگران کننده است و در این وضعیت کمک رسانی به مردم فلسطین امری غیرممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود ابزارهای تاثیرگذار بین المللی جهت برقراری ثبات در غزه گفت: ما می بینیم که درگیری ها در غزه از سرگرفته شده و همچنان ادامه دارد، اوضاع انسانی غزه برای بسیاری از کشورهای جهان مهم و نگران کننده است.

وی تاکید کرد که این اوضاع نیازمند تلاش های بسیار موثر و گام های جدی و سریع است تا کمک های فوری به مردم فلسطین برسد و با وجود شلیک توپخانه ها انجام این کار عملا غیرممکن است.

پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه قصد سفر به آمریکای لاتین در آینده نزدیک را دارد، خاطرنشان کرد: خیر، رییس جمهور در آینده نزدیک هیچ سفری به آمریکای لاتین نخواهد داشت، البته بی شک ما به دنبال گسترش روابط با بسیاری از کشورها در این قاره هستیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: اوضاع انسانی غزه نگران کننده است

کرملین: اوضاع انسانی غزه نگران کننده است