مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:202023-11-25اقتصادي

امسال چند اسلحه تحویل دادگستری استان کرمان شده است؟


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 1550 اسلحه تحویل مراجع قضایی استان شده که 629 مورد آن با همکاری سران طوایف انجام شده است.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 1550 اسلحه تحویل مراجع قضایی استان شده که 629 مورد آن با همکاری سران طوایف انجام شده است.

سیدمهدی قویدل صبح امروز چهارم آذرماه در پنجمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار کرد: از ابتدای سال همه جلسات این شورا به موضوع سرقت پرداخته شده است.

وی با اشاره به افزایش چهار درصدی سرقت عنوان کرد: سرقت در رتبه اول جرائم استان و کرمان در این زمینه در رتبه نهم کشور قرار دارد.

قویدل از اجرای طرح پیشگیری از وقوع سرقت و تاثیرات مثبت آن سخن گفت و اظهار کرد: برخوردهای قاطعانه ای با سارقین به ویژه سرقت سیم برق انجام شده است.

معاون دادگستری استان کرمان با انتقاد از به نتیجه نرسیدن راه اندازی کمپ های ترک اعتیاد در ادامه تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 1550 اسلحه تحویل شده که 629 مورد آن با همکاری سران طوایف انجام شده است.

قویدل بیان کرد: بانک اطلاعاتی در خصوص اموال سرقتی در استان نداریم و این بانک با همکاری دستگاه ها و نهادهای مربوطه باید ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال چند اسلحه تحویل دادگستری استان کرمان شده است؟

امسال چند اسلحه تحویل دادگستری استان کرمان شده است؟