مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-18اقتصادي

اجرای چند طرح آبرسانی در ابهر همزمان با سفر رییس جمهوری به استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: چند طرح آبرسانی در شهرستان ابهر در دست اجراست که برخی از این طرح ها همزمان با سفر رییس جمهوری به این استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: چند طرح آبرسانی در شهرستان ابهر در دست اجراست که برخی از این طرح ها همزمان با سفر رییس جمهوری به این استان به بهره برداری می رسد.

علی محمد نادرخانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر را از خدمات تامین آب شرب پایدار و سالم بهره مند می کند.

وی افزود: طرح آبرسانی به مجتمع خراسانلو با اعتبار سه میلیارد تومان شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث 1700 متر خط انتقال و خرید برق، مشکل تامین آب سه روستای کوه زین، مهستان و خراسانلو را رفع می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه در روستاهای ارهان و آلگزیر نیز با احداث خط انتقال به طول 2700 متر با اعتبار 3.

5 میلیارد تومان، دیگر طرح آبرسانی در شهرستان ابهر است که همزمان با سفر رییس جمهوری به استان زنجان به بهره برداری می رسد.

نادرخانی گفت: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه، مشکل کمبود آب در روستاهای سرو جهان، کبودچشمه و داش بلاغ مجتمع امامزاده یعقوب رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای چند طرح آبرسانی در ابهر همزمان با سفر رییس جمهوری به استان زنجان

اجرای چند طرح آبرسانی در ابهر همزمان با سفر رییس جمهوری به استان زنجان