مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-29سياسي

مظفری: 40 درصد پرونده ها در دیوان عدالت اداری منجر به محکومیت دستگاه ها می شود


رییس دیوان عدالت اداری کشور با بیان اینکه این مجموعه در دورن حاکمیت به شکایت مردم از حاکمیت آن هم بدون اغماض رسیدگی می کند گفت: به طور میانگین 40 درصد پرونده ها منجر به محکومیت دستگاه ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حکمت علی مظفری صبح امروز در حاشیه ملاقات با مردم در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اقدامات دیوان عدالت اداری اظهار کرد: از زمانی که در دیوان حضور یافتم بررسی هایی صورت گرفته و متوجه شدیم بسیاری از مردم در دیوان پرونده داشته و احساس می کنند برای پیگیری کارها باید در این مجموعه حضور داشته باشند که البته این امر برای همه فراهم نبوده و یا هزینه زیادی به دنبال داشته است.

وی بیان: برای حل این مشکل تصمیم گرفتیم در این دوره، بر اساس اولویت از جمله تعداد پرونده هایی که از هر استان در دیوان عدالت اداری تشکیل می شود در استان ها حاضر شویم.

 رییس دیوان عدالت اداری کشور با این توضیح که بالا بودن تعداد پرونده های هر استان در این مجموعه نشان می دهد کار ما در آن استان زیاد است و بر همین اساس نیز برنامه حضور در استان ها تدوین شد گفت: در این سفرها دیدار و ملاقات با مردم یکی از اهداف مهم ما هست بر همین اساس از قبل اطلاع رسانی شده تا افرادی در این جلسه بنا به ضرورت حضور یابند و ما نیز تا جایی که امکان داشت سوابق پرونده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظفری: 40 درصد پرونده ها در دیوان عدالت اداری منجر به محکومیت دستگاه ها می شود

مظفری: 40 درصد پرونده ها در دیوان عدالت اداری منجر به محکومیت دستگاه ها می شود