مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-04اجتماعي

دردسرهای آموزش مجازی؛ مادرانی که بلاتکلیفند


والدین نسبت به آموزش مجازی گلایه دارند؛ به عنوان مثال برخی والدین که شاغل هستند نسبت به تعطیلی مدارس و آموزش مجازی گلایه مندند.

چرا که خودشان سرکار هستند و کسی نیست که در کنار فرزندشان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، این روزها که آلودگی هوا به جان کلانشهرها افتاده است و خبر مجازی شدن آموزش در رسانه ها شنیده می شود، خاطره آموزش در دوره کرونا رنگ گرفته است؛ خاطراتی که به والدین گره خورده است و آنها حرف های زیادی برای گفتن دارند.

البته مسؤولان آموزش و پرورش از والدین به عنوان دستیار و همیار معلم یاد می کنند و واقفند که در روزهای کرونا، سهم والدین در آموزش فرزندانشان بسیار پررنگ بوده است.

خانم سعیدی مادر 3 فرزند که دو فرزندش مدرسه ای و یکی دانشجو است، به خبرنگار فارس گفت: در روزهای کرونایی، والدین هم مشمول دورکاری می شدند و این بود که امکان درس کار کردن با فرزندمان بود اما در روزهای آلودگی هوا، شرایط فرق می کند.

وی ادامه داد: فرزند کوچکم کلاس دوم دبستان است و واقعا نه می توانم در خانه رهایش کنم و نه اینکه او به تنهایی قادر به یادگیری آموزش های ارائه شده در شاد است.

این مادر که کارمند است، افزود: در آموزش مجازی، حتما باید یک نفر کنار دانش آموز باشد و به او یاد دهد وگرنه اصلا بچه هیچ چیزی یاد نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای آموزش مجازی؛ مادرانی که بلاتکلیفند

دردسرهای آموزش مجازی؛ مادرانی که بلاتکلیفند