مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-05سياسي

طارم ظرفیت احداث پایانه مسافربری را دارد


نایب رییس شورای شهر شهرستان طارم گفت: شرق و غرب شهرستان طارم به دلیل بحث های توریستی و تجاری پتانسیل کافی برای احداث پایانه مسافربری را دارد.

- ایسنا/زنجان نایب رییس شورای شهر شهرستان طارم گفت: شرق و غرب شهرستان طارم به دلیل بحث های توریستی و تجاری پتانسیل کافی برای احداث پایانه مسافربری را دارد.

عمران عسگری در گفت وگو با ایسنا، درباره نبود پایانه مسافربری در شهرستان طارم، اظهار کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی، بیشترین حمل و نقل و بیشترین مسافری که از شهرستان طارم خارج و وارد می شود در قسمت شرقی شهرستان است که متاسفانه در این قسمت نیز شهری نیست که شهرداری اقدام به احداث پایانه کند و این مسئله باعث بروز مشکلات زیادی در شهرستان طارم می شود.

وی افزود: شهر آببر پتانسیل چندانی برای فعالیت پایانه مسافربری ندارد ولی شرق و غرب طارم قسمت های گیلوان، درام، هزاررود و شیت و ولیدر در چورزق و.

به دلیل بحث های توریستی و تجاری پتانسیل کافی برای احداث پایانه مسافربری را دارد.

این مسئول تصریح کرد: دو شهر چورزق و آببر ظرفیت چندانی برای احداث پایانه ندارند ولی روستاهای طارم که حمل و نقل و ارتباطات در آن ها وجود دارد در بخش چورزق و گیلوان قرار دارند، در زمان برداشت محصولاتی همچون زیتون نیز حجم مسافر زیادی از سمت شرقی وارد طارم می شود ولی بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارم ظرفیت احداث پایانه مسافربری را دارد

طارم ظرفیت احداث پایانه مسافربری را دارد