مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-17بين الملل

تداوم غارت نفت و غلات سوریه توسط آمریکا


منابع محلی در سوریه از تداوم غارت نفت و غلات این کشور توسط نظامیان آمریکایی و انتقال آن به پایگاه های واشنگتن در خاک عراق خبر دادند.

- منابع محلی در سوریه از تداوم غارت نفت و غلات این کشور توسط نظامیان آمریکایی و انتقال آن به پایگاه های واشنگتن در خاک عراق خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقدامات اشغالگرانه آمریکا در سوریه و طرح سازمان یافته آن برای خالی کردن معادن و چپاول ثروت های ملی سوریه در مناطق اشغالی در استان حسکه سوریه ادامه دارد و نظامیان آن ده ها تانک و کامیون پر از نفت و غلات غارت شده از این مناطق را به پایگاه های آمریکا در عراق منتقل کرده اند.

خبرگزاری سانا سوریه با اشاره به این مطلب نوشت: منابع محلی در گذرگاه مرزی یعربیه که در مرز عراق و سوریه واقع شده است، به خبرنگار سانا گفتند که یک کاروان آمریکایی متشکل از 40 تانکر پر از نفت دزدیده شده از میادین نفتی سوریه، ساعاتی پیش، از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه خارج شده و به سمت پایگاه های اشغالی در خاک عراق رفتند.

به گفته این منابع، یک کاروان دیگر آمریکا نیز متشکل از 55 کامیون پر از غلات غارت شده(گندم و جو) و تعدادی کامیون پر از نفت غارت شده یعربیه را ترک کرده و از طریق گذرگاه الولید به سمت عراق رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم غارت نفت و غلات سوریه توسط آمریکا

تداوم غارت نفت و غلات سوریه توسط آمریکا