مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-20فرهنگي

شروری که حاج قاسم به او لقب «تیپ مکانیزه» داد! / یک ضدقهرمان جذاب


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیر عسکری کارگردان مستند «عیدوک» از مستندهای راه یافته به هفدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت»، - شروری که حاج قاسم به او لقب تیپ مکانیزه داد! / یک ضدقهرمان جذاب کارگردان عیدوک همزمان با نمایش این مستند در جشنواره سینماحقیقت به ارایه توضیحاتی درباره این اثر که درباره یکی از اشرار شناخته شده است، پرداخت و نحوه مواجه حاج قاسم با اشرار را توضیح داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیر عسکری کارگردان مستند عیدوک از مستندهای راه یافته به هفدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت ، درباره این اثر توضیح داد: این مستند روایت زندگی یکی از اشرار است که از سال 63 شروع به شرارت کرده و این فعالیت هایش تا سال 74 ادامه داشته است.

در این فیلم مستند هم ما 2 کاراکتر مهم داریم، یکی شخصیت عیدمحمد است که در لهجه بلوچی او را عیدوک خطاب می کنند و شخصیت دیگر حاج قاسم سلیمانی است که در یک فرآیند، تأثیراتی را روی شخصیت عیدوک می گذارد.

حاج قاسم عملیات مهمی را در آن منطقه به انجام رسانده است که ما در این مستند به روایت این عملیات و نقش شهید سلیمانی در این منطقه می پردازیم.

وی افزود: در منطقه جنوب شرق ما چند عملیات مهم داشته ایم که یکی از این عملیات ها عملیات آورتین است که شخصیت عیدوک در آن نقش داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروری که حاج قاسم به او لقب «تیپ مکانیزه» داد! / یک ضدقهرمان جذاب

شروری که حاج قاسم به او لقب «تیپ مکانیزه» داد! / یک ضدقهرمان جذاب