مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-11اقتصادي

تفاهم نامه همکاری بین شرکت مس و بانک تجارت به امضا رسید


شرکت ملی صنایع مس ایران و بانک تجارت با هدف افزایش تعاملات مالی و اقتصادی، تفاهم نامه همکاری اعطای اعتبار به میزان 60 هزار میلیارد تومان را امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمس پرس، دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت مس در مراسم امضای این تفاهم نامه که روز گذشته (شنبه 18 آذر) با حضور دکتر هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و جمعی از اعضای هیئت مدیره و معاونان این بانک و شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد، با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه این تفاهم نامه برکات زیادی برای کشور و دو مجموعه داشته باشد، گفت: بانک تجارت همکاری بسیار نزدیکی با مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران داشته است و این سابقه همکاری منجر به اعتماد متقابل و انعقاد این تفاهم نامه شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در این تفاهم نامه، اعطای تسهیلات به میزان 60 هزار میلیارد تومان از بانک تجارت به شرکت ملی صنایع مس ایران در نظر گرفته شده است که این تفاهم نامه می تواند به اجرای با کیفیت و سریع تر پروژه های شرکت کمک کند.

دکتر خرمی شاد با بیان این که شرکت مس بالغ بر 230 پیمانکار دارد که در حوزه های مختلف همکاری دارند، گفت: در این تفاهم نامه، به شرکت های پیمانکار نیز نگاه ویژه داشته ایم که باتوجه به پروژه هایی که برای این شرکت ها تعریف می شود، تا سقف سالیانه 200 میلیون دلار اعطای تسهیلات ارزی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین شرکت مس و بانک تجارت به امضا رسید

تفاهم نامه همکاری بین شرکت مس و بانک تجارت به امضا رسید