مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:112023-12-17سياسي

حسینی بوشهری: جلوی حوادث تروریستی علیه نیروهای امنیتی گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در تشییع پیکر پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع این شهدای گران قدر، اظهار داشت: پیام این حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای هشت سال دفاع مقدس آماده بودن و تداوم راه و مسیر پاک و مقدس شهیدان است.

وی اضافه کرد: این حضور اعلام می کند که مردم ادامه دهنده مسیر شهدای گران قدر هستند و با تمام دشمنانی که در مقابل این انقلاب می ایستند تا پای جان مانند شهیدان خواهند بود و اجازه باز شدن مسیر نفوذ را به دشمنان نمی دهند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری خطاب به شهیدان گران قدر، گفت: شهیدان گران قدر زنده هستند و به ظاهر از میان ما رفته اند و به برکت دعا و تقرب شهیدان به خداوند متعال این انقلاب در برابر دسیسه دشمنان بیمه شده است و مسیر انقلاب ادامه می یابد.

وی با درود به شهیدان، جانفشانی و ایثار شهدای گران قدر را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: مردم قدرشناس امروز با حضور در تشییع پیکر این شهدا ضمن تجدید میثاق با آرمان های آنان بار دیگر بر ادامه راه و مسیر ایثارگران و شهدای گران قدر تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی بوشهری: جلوی حوادث تروریستی علیه نیروهای امنیتی گرفته شود

حسینی بوشهری: جلوی حوادث تروریستی علیه نیروهای امنیتی گرفته شود