مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:402023-12-13اقتصادي

مصرف سالانه 7 میلیارد متر مکعب گاز در آذربایجان غربی


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: در زمان اوج مصرف گاز در این استان نزدیک 32 تا 34 میلیون مترمکعب گاز استفاده می شود که در مجموع سالانه به حدود 7 میلیارد متر مکعب می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اظهار داشت: در زمان اوج مصرف گاز در این استان نزدیک 32 تا 34 میلیون مترمکعب گاز استفاده می شود که در مجموع سالانه به حدود 7 میلیارد متر مکعب می رسد.

 وی با بیان اینکه حدود 20 هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز در استان انجام شده است، افزود: با این میزان شبکه، گاز حدود یک میلیون و 170 هزار مشترک، بیش از حدود 2 هزار واحد صنعتی و 137 CNG تامین می شود.

  شیخی با اشاره به لزوم کنترل مصرف گاز برای سپری کردن زمستان با حداقل مشکلات، خاطرنشان کرد: انرژی به قدری در کشور ما ارزان است که در زمان گرمای منزل، پنجره ها را باز می کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی تصریح کرد: با یک روز تعطیلی ادارات و مدارس، نزدیک یک میلیون و 200 هزار مصرف گاز استان کاهش می یابد که تاثیر قابل توجهی در پایداری شبکه گاز استان در اوج مصرف دارد.

وی ادامه داد: مشترکان ما باید از لحاظ فرهنگی به این ذهنیت برسند که این انرژی که یک سرمایه ی ملی است و به ارزانی در اختیارمان قرار گرفته، بدرستی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف سالانه 7 میلیارد متر مکعب گاز در آذربایجان غربی

مصرف سالانه 7 میلیارد متر مکعب گاز در آذربایجان غربی