مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-03بين الملل

تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره اصابت موشک سامانه گنبد آهنین به تل آویو


ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اصابت یک موشک رهگیری شلیک شده توسط سامانه «گنبد آهنین» به تل آویو، از آغاز تحقیقات در این باره خبر داد.

- ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اصابت یک موشک رهگیری شلیک شده توسط سامانه گنبد آهنین به تل آویو، از آغاز تحقیقات در این باره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تحقیقاتی را درباره سقوط یک موشک رهگیری در داخل تل آویو به دلیل نقص فنی در سامانه پدافندی گنبد آهنین آغاز کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: پس از اینکه ویدئوهای منتشر شده عملکرد نادرست یک موشک رهگیری گنبد آهنین و سقوط آن در مرکز تل آویو را نشان داد، تحقیقات در حال انجام است.

ارتش رژیم صهیونیستی این اتفاق را ناشی از نقص فنی در سامانه گنبد آهنین دانسته و مدعی شد: این حادثه تلفات جانی نداشته است.

روزنامه عبری زبان تایمز اسراییل در این باره گزارش داد که این موشک شلیک شده برای رهگیری حملات گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس شلیک شده بود.

پیش از این رسانه های صهیونیستی با انتشار تصاویری اعلام کرده بودند که موشک شلیک شده از سامانه گنبد آهنین به مرکز تل آویو اصابت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره اصابت موشک سامانه گنبد آهنین به تل آویو

تحقیقات رژیم صهیونیستی درباره اصابت موشک سامانه گنبد آهنین به تل آویو