مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-08بين الملل

رسانه ها: اوکراین به طور فزاینده ای در مقابل روسیه منزوی شده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، روزنامه فیگارو در تحلیلی نوشته است: وضعیت اوکراین با انباشته شدن مشکلات؛ - نشریه فرانسوی فیگارو اعتراف کرد: در شرایط خستگی غرب، بی توجهی افکار عمومی و کاهش حمایت سیاسی و نظامی اروپا و آمریکا از اوکراین، روسیه در برابر تلاش غرب برای انزوای این کشور به خوبی مقاومت کرده و حتی در حال توسعه روابط خود با کشور های غیرغربی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری تاس ، روزنامه فیگارو در تحلیلی نوشته است: وضعیت اوکراین با انباشته شدن مشکلات؛ از جمله به شکل فقدان ارسال تسلیحات نظامی، تضعیف حمایت افکار عمومی و افزایش رقابت سیاسی داخلی در کشور های غربی در حال بدتر شدن است، در حالی که روسیه موفق شده در برابر تلاش های غرب برای منزوی کردن این کشور به خوبی مقاومت کرده و در روابط خود با کشور های جهان حتی پیشرفت داشته باشد.

در تیتر مقاله ای در مورد وضعیت اوکراین که در صفحه اول شماره روز جمعه این روزنامه منتشر شده، آمده است: اوکراین به طور فزاینده ای در برابر روسیه منزوی شده است .

در این تحلیل اشاره شده که کشور های غربی نتوانسته اند به وعده های خود به کی یف در مورد تامین تسلیحات برای مقابله با روسیه عمل کنند، که این مسئله می تواند توضیح دهنده شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها: اوکراین به طور فزاینده ای در مقابل روسیه منزوی شده است

رسانه ها: اوکراین به طور فزاینده ای در مقابل روسیه منزوی شده است