مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 19:352023-11-30سياسي

چرا رییسی در کنفرانس آب و هوایی دبی شرکت نمی کند؟


یک تحلیلگر ارشد در تشریح علت عدم حضور رییسی در اجلاس آب و هوایی دبی «COP28» بیان کرد که غیبت رییس جمهور در این کنفرانس، به دلیل حضور اسحاق هرتزوگ در کنفرانس مذکور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در حالی که چندی است رسانه ها از سفر سید ابراهیم رییسی به امارات عربی متحده برای شرکت در اجلاس آب و هوایی در دبی خبر می دهند، ولی امروز (پنجشنبه) نهم آذر ماه و در نخستین روز این نشست ناگهان اعلام شد که نه تنها رییس جمهور در این کنفرانس شرکت نمی کند، بلکه نماینده ای هم از سوی او در این اجلاس حضور نخواهد یافت.

در این باره عنوان شد که ایران تنها در سطح وزیر نیرو در کنفرانس آب و هوایی COP28 شرکت می کند.

  در همین خصوص تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل و امور راهبردی سید مصطفی خوش چشم گفت که عدم حضور رییس جمهور در این نشست در اعتراض به سفر رییس رژیم صهیونیستی اسحاق هرتزوگ به امارات و حضورش در این کنفرانس است .

سفر رییس رژیم صهیونیستی بعد از دو ماه از نسل کشی در غزه و شهادت بیش از 15 هزار نفر توسط صهیونیست ها آن هم به یکی از کشورهای مسلمان منطقه صورت می گیرد.

در گفت وگوی تلفنی امروز (پنجشنبه) امیرعبداللهیان و همتای اماراتی نیز به دعوت به عمل آمده از رییسی توسط رییس امارات اشاره شد و حسین امیرعبداللهیان حضور مقامات رژیم صهیونیستی در این کشور را با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رییسی در کنفرانس آب و هوایی دبی شرکت نمی کند؟

چرا رییسی در کنفرانس آب و هوایی دبی شرکت نمی کند؟