مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-20اقتصادي

انتقال 14 میلیون تن کالا توسط شرکت های حمل و نقل مازندران


مدیرکل راهداری، حمل و نقل و نگهداری راه های مازندران از انتقال 14 میلیون تن کالا توسط شرکت های مرتبط حمل و نقل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن جهانیان صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در محل این اداره کل برگزار شد، گفت: چهار نقطه پر تصادف از 13 نقطه ای که توسط کمیته رفع نواقص کشور اعلام شده رفع نقص کردیم.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای بهسازی رویه راه ها در محورهای اصلی را حدود 192 کیلومتر پروژه اعلام کرد و افزود: برای اجرای این پروژه ها 325 میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل، رانندگان و راهداری مازندران همچنین به احداث بیش از 33 دستگاه پل با بیش از 38 میلیارد تومان در استان اشاره کرد و افزود:  احداث دیوار حائل نزدیک به 29 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی یادآور شد: در حوزه راه های روستایی طی 9 ماهه سال جاری 191 کیلومتر مسیر روکش و آسفالت شده و بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

جهانیان در ارتباط با اقدامات انجام شده برای راهدارخانه های استان،گفت: تجهیزات لازم برای این مراکز تهیه شده و همچنین تعدادی راهدارخانه جدید ایجاد شده و همکاران ما در این مراکز مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 14 میلیون تن کالا توسط شرکت های حمل و نقل مازندران

انتقال 14 میلیون تن کالا توسط شرکت های حمل و نقل مازندران