مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-07سياسي

آغاز هشتمین روز مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی با رقابت 44 قاری


در هشتمین روز از چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، رقابت ها با حضور 44 قاری و حافظ آغاز شد.

- ایسنا/خراسان شمالی در هشتمین روز از چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد، رقابت ها با حضور 44 قاری و حافظ آغاز شد.

در ادامه رقابت های چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، 22 نفر از خواهران در مجتمع پتروشیمی و 22 نفر از برادران در مجتمع اقامتی داریوش بجنورد در رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در برابر اعضای هیات داوران به تلاوت می پردازند.

در بخش خواهران، شرکت کنندگان در رشته قرائت ترتیل از استان های هرمزگان، تهران، قم، خراسان شمالی، گیلان و همدان، در رشته حفظ 20 جزء شرکت کنندگان از استان های خراسان شمالی، اصفهان، همدان، خراسان رضوی و در رشته قرائت تحقیق از استان های مازندران و سه نفر نیز از استان تهران و خراسان رضوی و در رشته حفظ کل قرآن از استان های اردبیل، دو نفر از استان تهران، خراسان رضوی، خوزستان، قم و گیلان به رقابت می پردازند.

در بخش برادران نیز شرکت کنندگان از استان های تهران، خراسان رضوی، زنجان، بوشهر، ایلام و خراسان رضوی در رشته حفظ 20 جزء، راه یافتگان از استان های خوزستان، تهران، زنجان، خراسان شمالی و قزوین، در رشته قرائت تحقیق، از استان های قم، خراسان رضوی، خراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هشتمین روز مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی با رقابت 44 قاری

آغاز هشتمین روز مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی با رقابت 44 قاری