مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-03اقتصادي

زیست بوم اقتصادی دانش بنیان در قشم ایجاد می شود


در جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاون اندیشکده های پلتفرم اقتصادی و تجاری چندمنظوره کشورهای سازمان همکاری شانگهای TEMP بر برنامه ریزی به منظور ارتقای تبادلات فناورانه و نوآورانه قشم و سازمان همکاری شانگهای و ایجاد زیست بوم اقتصادی دانش بنیان در قشم تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم چند روزی است که در قالب یک هیأت اقتصادی به چین سفر کرده است.

بر اساس هماهنگی های انجام شده توسط هو کایچیانگ، مدیر کل پلتفرم اقتصادی و تجاری چندمنظوره کشورهای سازمان همکاری شانگهای TEMP و معاون کمیته هنگ کنگ، ماکائو، تایوان و چین و امور خارجی کشور چین، چن تائو، معاون اندیشکده های پلتفرم با عادل پیغامی، مدیر عامل و رییس هیات مدیره منطقه آزاد تجاری ایران قشم در دیداری سه ساعته به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار عادل پیغامی، با ارایه طرح های اجرایی و پیشنهاداتی، چارچوبی را برای توسعه همکاری های دوجانبه ارائه کرد تا علاوه بر تبادلات اقتصادی و فرهنگی، با استفاده از ظرفیت های پلتفرم اقتصادی و تجاری چند منظوره سازمان همکاری شانگهایTEMP، شرکت های دانش بنیان و نوآور و همچنین اندیشکده های ایران با همتایان خود در چین و سایر کشورهای عضو همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم اقتصادی دانش بنیان در قشم ایجاد می شود

زیست بوم اقتصادی دانش بنیان در قشم ایجاد می شود