مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-20اقتصادي

آغاز به کار دومین جشنواره فن بازار صنعت پوشاک مازندران به همراه نمایشگاه شب یلدا


با حضور هنرمندان و نوآوران صنعت پوشاک مازندران دومین جشنواره فن بازار پوشاک مازندران به همراه نمایشگاه چله شو و شب یلدا در ساری برپا شد.

- آغاز به کار دومین جشنواره فن بازار صنعت پوشاک مازندران به همراه نمایشگاه "شب یلدا" ایسنا/مازندران با حضور هنرمندان و نوآوران صنعت پوشاک مازندران دومین جشنواره فن بازار پوشاک مازندران به همراه نمایشگاه "چله شو" و "شب یلدا" در ساری برپا شد.

حضور بیش از 150 فعال اقتصادی بانوان در حوزه پوشاک در قالب 40 غرفه عرضه محصولات فاخر لباس و همچنین برگزاری دو رویداد مسابقه طراحی لباس با حضور بیش از 120 نفر از علاقمندان و هنرمندان حوزه طراحی مد و لباس در نمایشگاه هنر دست سازه های خود را به معرض نمایش و فروش قرار دادند.

در بخش چله شو این نمایشگاه توانمندی های بانوان استان در زمینه صنایع دستی، مواد غذایی، گل و گیاه با هدف تامین نیازمندی های شب یلدا ارائه شده است.

افتتاحیه این نمایشگاه با حضور دکترعلی سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و پازوکی مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری و مدیران و کارشناسان دستگاه ها و نهادهای اجرایی انجام شد.

این نمایشگاه در ساری، کیلومتر3 جاده ساری به قائمشهر، انتهای خیابان شهرک فرهنگیان، نمایشگاه بین المللی نیاوران از 27 آذر گشایش یافت و تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دومین جشنواره فن بازار صنعت پوشاک مازندران به همراه نمایشگاه شب یلدا

آغاز به کار دومین جشنواره فن بازار صنعت پوشاک مازندران به همراه نمایشگاه شب یلدا