از ترویج تبلیغات اخلاقی تا حمایت ویژه از خودروهای برقیفرشاد مهدی پور معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ درنخستین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی گفت: امروز به مدد کلان داده ها کالاها خیلی در دسترس قرار گرفته و تبلیغات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، نخستین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی در راستای توسعه برنامه های تحول آفرین دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شنبه 14 آذرماه با حضور معاونین وزارت صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. ترویج تبلیغات اخلاقی باید صورت گیرد عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آغاز این همایش ضمن بیان برنامه های این برنامه گفت: امروز با چالش ها و فرصت های زیادی در صنعت تبلیغات روبرو هستیم. یکی از چالش های مهم، تغییر سریع فناوری است. یکی از راه های مهم مواجه با این چالش پیوند صنعت و تبلیغات است. تبلیغات نوین و جدید می تواند مکمل رسانه ملی باشد که مجموعه ای از تحولات بنیادین در این عرصه قرار گرفته است. وی ادامه داد: این همایش می تواند به توسعه صنعت تبلیغات با جامعه علمی کمک کند. در آستانه ورود به انقلاب پنجم صنعتی با بروز و ظهور فناوری های نوین در عرصه تبلیغات هستیم. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |