مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-08حوادث

کشف 27 قطعه سکه تقلبی و دستگیری 3 نفر کلاهبردار در مرند


فرمانده انتظامی مرند از دستگیری 3 کلاهبردار با کشف 27 قطعه سکه تقلبی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرند، علی اسدیان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در بازار مرند اقدام به فروش سکه های تقلبی می کنند با حضور به موقع ماموران کلانتری 12 امام (ره) 3 نفر کلاهبردار (یک خانم و دو نفر آقا) در حین فروش سکه های تقلبی در بازار طلا فروشان مرند شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که تعدادی از سکه ها را در شهرهای دیگر به فروش رسانده و قصد فروش مابقی سکه ها در بازار مرند را داشتند که با همکاری اصناف شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مرند اظهار کرد: تعداد 27 قطعه سکه یک گرمی پارسیان تقلبی از متهمان کشف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست که در خرید و فروش سکه و طلاجات دقت لازم را به عمل آورند و از خرید اینگونه اقلام از افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

کشف انبار احتکار قطعات خودرو در مرند فرمانده انتظامی مرنداز کشف انبار احتکار قطعات و لوازم یدکی خودرو به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 27 قطعه سکه تقلبی و دستگیری 3 نفر کلاهبردار در مرند

کشف 27 قطعه سکه تقلبی و دستگیری 3 نفر کلاهبردار در مرند