مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 17:372023-12-10ورزشي

بزرگترین همایش ورزش همگانی افراد دارای معلولیت در شیراز


رییس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت: همایش بزرگ ورزش های همگانی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا جعفری در این باره اظهار داشت: بزرگترین همایش همگانی ویژه افراد دارای معلولیت با همکاری مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز در زمین چمن این مجموعه همراه با برپایی غرفه های ورزش همگانی و  برگزاری مسابقات متنوع ویژه تمامی سنین با ایجاد اوقات شاد و مفرح برای افراد دارای معلولیت و خانواده های آنها برگزار شد.

رییس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در خصوص برگزاری این همایش گفت: هیات همگانی استان فارس در راستای گسترش ورزش همگانی و نشاط اجتماعی، ترویج ورزش و سلامتی با همکاری مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز این همایش بزرگ را برگزار کرد.

عضو هیات رییسه هیات ورزش های همگانی استان فارس ادامه داد: یکی از بیماری های شایعی که سلامت جامعه ایرانی را تهدید می کند دیابت و فشار خون است که رشد ورزش همگانی می تواند بهترین سلاح برای ریشه کردن این بیماری باشد.

وی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی غرفه تست قند خون و فشار خون ویژه افراد دارای معلولیت و خانواده های آنها نیز برپا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین همایش ورزش همگانی افراد دارای معلولیت در شیراز

بزرگترین همایش ورزش همگانی افراد دارای معلولیت در شیراز