مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-06دانش

بیمه دانشجویی؛ فرصتی مغتنم برای ساختن آینده زندگی نسل جوان


مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه بیمه نقش بسیار مهمی در زندگی و آینده تامین آینده افراد جامعه دارد، گفت: دانشجویان می توانند از خدمات بیمه دانشجویی برای ساختن زندگی خود استفاده کنند.

- ایسنا/همدان مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه بیمه نقش بسیار مهمی در زندگی و آینده تامین آینده افراد جامعه دارد، گفت: دانشجویان می توانند از خدمات بیمه دانشجویی برای ساختن زندگی خود استفاده کنند.

دکتر جواد جمور چهارشنبه 15 آذر به مناسبت هفته پژوهش و فرا رسیدن روز دانشجو در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر حضور پیدا کرد و درباره بیمه تأمین اجتماعی و فرصت های طلایی واریز حق بیمه خویش فرما و خدمات گسترده این سازمان به مردم توضیحاتی ارائه کرد.

وی اظهار کرد: اگر دانشجویان به محض ورود به دانشگاه از خدمات بیمه دانشجویی استفاده کرده و حق بیمه پرداخت کنند بعد از گذر 10 سال و فارغ التحصیلی در مقطع دکتری 10 سال سابقه بیمه مفید خواهند داشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه سابقه بیمه دانشجویی پس از فارغ التحصیلی به سایر سابقه های بیمه اضافه می شود و حتی دانشجویان می توانند در این بازه زمانی والدین خود را نیز تحت پوشش بیمه قرار دهند، افزود: هدف ما ترغیب کردن دانشجویان برای استفاده از مزایای بیمه تأمین اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه دانشجویی؛ فرصتی مغتنم برای ساختن آینده زندگی نسل جوان

بیمه دانشجویی؛ فرصتی مغتنم برای ساختن آینده زندگی نسل جوان