مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-04اقتصادي

رفع مشکل تهیه بلیط اتوبوس در ایلام


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: مشکل تهیه بلیط اتوبوس در ایلام رفع شده است.

- سید زاهدالدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام، صبح دوشنبه 13 آذرماه در گفت وگو  با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در چند ماه اخیر یکی از مهم ترین مطالبات مردم استان نبود و یا کمبود بلیط اتوبوس بود.

   وی افزود: در این راستا با تمهیدات اندیشیده شده و پیگیری های لازم در حال حاضر مشکل تامین و تهیه بلیط اتوبوس برای مسافران رفع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ادامه داد: همچمنین وَن و سواری با قیمت پایین تر از نرخ مصوب برای حمل مسافر به تهران در ترمینال شهدای ایلام مستقر شده است و بلیط آن از طریق اینترنت فروخته می شود.

چشمه خاور ادامه داد: روزانه از ساعت 8 صبح تا 14 بعدازظهر هر کسی به ترمینال شهدای ایلام مراجعه کند قطعا بلیط اتوبوس موجود خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: به تعداد مسافرانی که دارای بلیط هستند، به همان میزان شرکت های اتوبوسرانی نیز مکلف شده اند اتوبوس را در اختیار مردم قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، بیش از یک میلیون و 840 هزار و 727 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان از ابتدای سال جاری تاکنون جابه جا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل تهیه بلیط اتوبوس در ایلام

رفع مشکل تهیه بلیط اتوبوس در ایلام