مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-02اقتصادي

توسعه و اصلاح توپولوژیکی شبکه برق شهرستان مرند بر پایه GIS


سرپرست پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، گفت: طی قراردادی با شرکت توزیع برق استان عملیات توسعه، ترسیم و اصلاح توپولوژیکی و جانمایی مشترکین شبکه برق شهرستان مرند بر پایه نرم افزار GIS توسط پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی انجام می شود.

- توسط پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی انجام می شود توسعه و اصلاح توپولوژیکی شبکه برق شهرستان مرند بر پایه " GIS" ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، گفت: طی قراردادی با شرکت توزیع برق استان عملیات توسعه، ترسیم و اصلاح توپولوژیکی و جانمایی مشترکین شبکه برق شهرستان مرند بر پایه نرم افزار GIS توسط پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی جهاد دانشگاهی انجام می شود.

ابراهیم ایران نژاد با اعلام این مطلب افزود: این طرح توسط مرکز خدمات تخصصی GIS و RS این پژوهشکده و در سه فاز اجرا می شود.

وی گفت: با توجه به توسعه فناوری های جدید و افزایش حجم داده های مکانی، GIS به عنوان یک ابزار مناسب در بسیاری از صنایع و حوزه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این ابزار به ما اجازه می دهد تا با استفاده از داده های مکانی، اطلاعاتی جامع و دقیق درباره محیط زیست، شهرسازی، حمل و نقل، منابع طبیعی و بسیاری از حوزه های دیگر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و اصلاح توپولوژیکی شبکه برق شهرستان مرند بر پایه GIS

توسعه و اصلاح توپولوژیکی شبکه برق شهرستان مرند بر پایه GIS