مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-11سياسي

رییس کل دادگستری گلستان: استکبارستیزی مهم ترین فلسفه نامگذاری روز دانشجو است


دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گرگان صبح امروز در نشست صمیمی با رییس کل داگستری گلستان درخصوص مسائل روز جامعه گفتند و راهکارهای خود را برای مقابله با مشکلات ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، صبح امروز، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان امام خامنه ای گرگان حاضر شد؛ آسیابی پای صحبت دانشجویان درخصوص پیشنهادات و راهکار های حل مشکل در سطح جامعه نشست.

رییس کل دادگستری گلستان در این نشست استکبارستیزی را مهم ترین فلسفه نامگذاری روز دانشجو عنوان کرد و اظهار کرد: برخی گمان می کنند سابقه دشمنی آمریکا با ملت ایران به بعد از انقلاب اسلامی بازمی گردد اما نگاهی به سیر حوادث تاریخی  مانند کودتای 28 مرداد و حوادث 16 آذر 1332  نشان می دهد دشمنی آمریکا با ملت ایران دیرینه است.

حیدر آسیابی گفت: از حدود 4 هزار شهید دانشجوی کشور ، 25 درصد دانشجومعلمان بودند که  درست در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت برای دفاع از اسلام و ایران به جبهه رفتند و در این راه به شهادت رسیدند.

  در ادامه این نشست  رییس کل دادگستری در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در زیارت گرگان گفت: 20  سال ساخت و سازها جلوی چشم مسئولان متولی انجام شد و نتوانستند کنترل کنند اما با تلاش ها و اقداماتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری گلستان: استکبارستیزی مهم ترین فلسفه نامگذاری روز دانشجو است

رییس کل دادگستری گلستان: استکبارستیزی مهم ترین فلسفه نامگذاری روز دانشجو است