مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 07:002023-11-27بين الملل

ابوشریف: اسراییل می خواست نیروهای مقاومت را نابود کند اما کاملا فلج شده است


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران ضمن تشکر از موضع رییس جمهوری اسلامی ایران در نشست سران کشورهای اسلامی در ریاض، از نفاق و دورویی کشورهای غربی و عربی انتقاد کرد.

- نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران ضمن تشکر از موضع رییس جمهوری اسلامی ایران در نشست سران کشورهای اسلامی در ریاض، از نفاق و دورویی کشورهای غربی و عربی انتقاد کرد.

ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در گفت وگو با ایسنا گفت: سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران در نشست ریاض از سازمان همکاری اسلامی خواست که موضعی در راستای توقف کشتارها و رفع حصر غزه و بازگشایی گذرگاه رفح اتخاذ کند و در سخنرانی اش بر این مسائل تاکید کرد؛ در بیانیه سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب نیز بر این مسئله تاکید شد اما متاسفانه کشوری هایی که با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند و با غزه گذرگاه دارند مانند کشور مصر نتوانستند موضع جدی اتخاذ کنند.

مقام فلسطینی در ادامه گفت: این کشورها و تمام کشورهای اسلامی که 57 کشور هستند باید موضع قوی اتخاذ می کردند و گذرگاه رفح را باز می کردند، این کشورها باید بر کشورهایی که حامی رژیم صهیونیستی هستند فشار می آوردند اما متاسفانه در نهایت تنها یک بیانیه پایانی ضعیف صادر شد و همان طور که برخی از مسئولان فلسطینی از جمله ابومرزوق (ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوشریف: اسراییل می خواست نیروهای مقاومت را نابود کند اما کاملا فلج شده است

ابوشریف: اسراییل می خواست نیروهای مقاومت را نابود کند اما کاملا فلج شده است