مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-27سياسي

حداد عادل: رژیم صهیونسیتی غزه را به بزرگ ترین زندان بدون سقف جهان تبدیل کرده است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی با ترور و ویران کردن خانه های فلسطینی ها دست به اقدامات جنایتکارانه می زند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در افتتاحیه همایش بین المللی طوفان الاقصی و غزه؛ روایت ها و واقعیت ها گفت: جان اف کندی، رییس جمهور ایالات متحده در کتاب خود درباره فلسطین نوشته است؛ فلسطین، سرزمینی بی مردم است و ما مردم آواره دنیا را به این سرزمین آوردیم.

اگر این سرزمین بی مردم است، چرا 75 سال با آنها در جنگ هستند؟ حداد عادل خطاب به دانشجویان گفت: از شما دانشجویان می خواهم که در ارتباط با مسائل فلسطین کتاب بخوانید و در این زمینه به تحقیق و پژوهش بپردازید.

من از دانشجویان می خواهم که در زمینه به وجود آمدن رژیم صهیونسیتی تحقیق و پژوهش کنند.

  وی با بیان اینکه از زمان شکل گیری رژیم صهیونسیتی تا به امروز شاهد اقدامات متعدد جنایتکارانه از سوی این رژیم بوده ایم، گفت: سازمان ملل اگر این رژیم را به حال خود بگذارد، این رژیم به اقدامات از جنس دیگر دست می زند، چه بسا که پس از صحه گذاشتن به اقدامات دیگر دست زده است.

  رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، درباره اقدامات رژیم صهیونسیتی، گفت: اوج توحش رژیم صهیونسیتی را طی 50 روز گذشته مشاهده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: رژیم صهیونسیتی غزه را به بزرگ ترین زندان بدون سقف جهان تبدیل کرده است

حداد عادل: رژیم صهیونسیتی غزه را به بزرگ ترین زندان بدون سقف جهان تبدیل کرده است