مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:052023-11-27سياسي

باغ موزه دفاع مقدس باید 2 سال دیگر به بهره برداری برسد


رییس بنیاد حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: پروژه باغ موزه دفاع مقدس این استان که مدتی به علت کمبود اعتبار راکد مانده بود فعالیت مجدد آن آغاز شد که تا 2 سال آینده باید به پایان برسد که در این خصوص نیازمند مشارکت و همکاری تمامی سازمان ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مهدی الهی راد، رییس بنیاد حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهارکرد: اسناد و  آثار دفاع مقدس استان جمع آوری نشده است و بعضا از بین نیز رفته اند به دلیل اینکه محلی برای نگهداری اسناد و آثار دفاع مقدس نداشته ایم، این در حالی است که رهبر معظم انقلاب به حفظ آثار به عنوان یک موضوع مهم بسیار سفارش و تاکید نموده اند.

وی گفت: پروژه باغ موزه دفاع مقدس این استان که مدتی به علت کمبود اعتبار راکد مانده بود فعالیت مجدد آن آغاز شد که تا 2 سال آینده باید به پایان برسد که در این خصوص نیازمند مشارکت و همکاری تمامی سازمان ها هستیم.

رییس بنیاد حفط آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی افزود: 6 سهمیه برای شهدای گمنام به این استان داده شده است اما به دلیل اینکه یادمان ها آماده نشده است تنها 2 شهید گمنام به استان داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه دفاع مقدس باید 2 سال دیگر به بهره برداری برسد

باغ موزه دفاع مقدس باید 2 سال دیگر به بهره برداری برسد