مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-07ورزشي

فرش آرا به دنبال حفظ ثبات


در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران دو تیم فرش آرا مشهد و فولاد زرند ایرانیان به مصاف هم خواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران، عصر امروز و از ساعت 16:00 دو تیم فوتسال فرش آرا مشهد و فولاد زرند ایرانیان در سالن شهید بهشتی مشهدمقدس به مصاف هم خواهند رفت.

بازی رفت به سود زردپوشان مشهدی در بازی رفت دو تیم فرش آرا مشهد و فولاد زرند ایرانیان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال ایران به مصاف هم رفتند که زردپوشان مشهدی با گل های حامد عبداللهی، حمید قهرمانی و سجاد امانی موفق شدند حریف خودشان را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند و اولین پیروزی فرش آرا را در لیگ برتر فوتسال به دست بیاورند.

هفته گذشته شاگردان محسن حسن زاده در تیم فرش آرا مشهد با نتیجه 2 بر یک تیم سفیرگفتمان را شکست دادند و بازی های برگشت را با پیروزی آغاز کرده اند.

اما در سوی مقابل تیم فولاد زرند ایرانیان با نتیجه یک بر یک در مقابل ایرالکو اراک تن به تساوی دادند تا انگیزه بالایی داشته باشند که در مقابل تیم فرش آرا به پیروزی برسند.

وضعیت جدولی دو تیم زردپوشان مشهدی تا قبل از این دیدار با 24 امتیاز از 14 بازی در رتبه چهارم جدول قرار دارند و اگر بتوانند بازی امروز خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و تیم گهرزمین سیرجان در باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش آرا به دنبال حفظ ثبات

فرش آرا به دنبال حفظ ثبات