مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-20اقتصادي

روند رو به رشد بانک پاسارگاد؛ هجده سال افتخارآفرینی در عرصه های ملی و بین المللی


بانک پاسارگاد در هجدهمین سال فعالیت خود نیز هم چون سال های گذشته با انجام فعالیت های مستمر در حوزه های بانکداری و سرمایه گذاری های کارآمد، علاوه بر عرصه های بین المللی و داخلی، - بانک پاسارگاد که یک سازمان تأثیرگذار و پیشرو در صنعت بانکداری است، طی 18 سالی که از شروع فعالیت آن می گذرد، روند توسعه ای خود را حفظ کرده و با وجود مشکلات اقتصادی برگرفته از تحریم های ظالمانه تحمیل شده بر کشورمان، در عرصه های داخلی و بین المللی، کامیابی های بسیاری را به دست آورده است.

موفقیت های هجده سالگی بانک پاسارگاد با انتخاب شایسته مدیرعامل آن به عنوان چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران شروع شد که این موفقیت، نویدی بر آغاز یک سال روشن و پررونق بود.

برگ بعدی کتاب موفقیت های پاسارگاد با درخشش در میان 500 شرکت برتر کشور و کسب رتبه اول از نظر شاخص های بهره وری کل عوامل و بازده فروش ورق خورد و این روند با به دست آوردن تندیس زرین در سیزدهمین جایزه مالی ایران ادامه یافت.

 در این سال بانک پاسارگاد در عرصه جهانی نیز عملکردی بی نظیر داشت و در سال 2023 میلادی بر اساس رتبه بندی مؤسسه بنکر با صعود 19 پله ای نسبت به سال گذشته، موفق به کسب رتبه 238 از میان 500 برند برتر بانکی جهان (TOP 500 Banking Brands) شد و افتخاری ارزشمند را برای کشور عزیزمان به ارمغان آورد، ولی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد بانک پاسارگاد؛ هجده سال افتخارآفرینی در عرصه های ملی و بین المللی

روند رو به رشد بانک پاسارگاد؛ هجده سال افتخارآفرینی در عرصه های ملی و بین المللی