مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-17سياسي

شمیم عطرآگین شهدای گمنام در دیار نصف جهان


تابوت مطهرشهدای گمنام مزرعه دل نوشته های دهه هشتادی ها و نودی هایی شده که تو و رشادت هایت را ندیدند ولی می دانند که سینه تو همان روز که به نبرد مردانه با دشمن رفتی برای آنان می تپید و پیش از این ها غمخوارشان بوده ای ای شهید خوشنام! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، باردیگر فضای نصف جهان با حضور پیکرهای مطهر 12 شهید گمنام آکنده از بوی بهشت شد.

همزمانی تشییع پیکرهای مطهر شهدای بی نشان در ایام شهادت بانوی شهید با مزاری بی نشان، تجدید عهد و پیمانی است محکم با لاله هایی که سال ها در غربت و مظلومیت دور از وطن بودند و حالا فرزندان غریب و نجیب و خوشنام پدران و مادران از راه رسیده اند.

اینجا مادرانی سال هاست چشم انتظار آمدنتان بوده اند، امروز به نیابت از مادران شهدا، مادرانی که چشم به راه ماندند و چشم به راه رفتند به استقبال شما آمده ام، به نیابت از پدران و مادران صبور و بزرگوار شهدا به استقبالتان آمدم، استقبال از جوانان رعنایی که همچون علی اکبر رفتند و اکنون همچون علی اصغر به آغوش وطن بازگشته اند، استقبال باشکوه از یک چفیه و چند تکه استخوان!   از روزی که آمدنت به شهرمان را در سالروز شهادت دخت پیامبر خدا حضرت صدیقه طاهره(س)  اعلام کرده بودند منتظرت مانده ام و با آسمان بر سر همراهیت در مسیر کاروان اهالی بهشت شرط بسته بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم عطرآگین شهدای گمنام در دیار نصف جهان

شمیم عطرآگین شهدای گمنام در دیار نصف جهان