مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-02سياسي

سرلشکر موسوی: دستاورد های نداجا حاصل دانش و خلاقیت جوانان ایران است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح امروز (شنبه، 11 آذرماه) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه آخرین دستاورد های نیروی دریایی ارتش که در ستاد نداجا برگزار شد، - فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد های نیروی دریایی ارتش، گفت: آنچه اهمیت دارد این است که همه دستاورد ها قدرت دانش ابتکار و خلاقیت جوانان و عزیز ماست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح امروز (شنبه، 11 آذرماه) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه آخرین دستاورد های نیروی دریایی ارتش که در ستاد نداجا برگزار شد، گفت: این نمایشگاه تقریباً هر سال یک بار برگزار می شود و در هر سال نیز، تجهیزات و دستاورد های جدیدی در آن مشاهده می کنیم.

وی افزود: البته بخشی از دستاورد هایی که امکان نمایش داشت به نمایش درآمد و بخش دیگری که قابلیت ارائه به عموم ندارد و محرمانه است نیز، بازدید کردیم.

همچنین؛ بخشی از دستاورد های نیروی دریایی ارتش هنوز حتی قابلیت این را ندارند که در این نمایشگاه آن را به نمایش درآورد.

فرمانده کل ارتش، با اشاره به دستاورد های حاضر در این نمایشگاه، عنوان کرد:بخشی از این دستاورد ها که بکار گرفته شده قطعاً در توان رزمی نیروی دریایی تاثیر قابل ملاحظه ای دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: دستاورد های نداجا حاصل دانش و خلاقیت جوانان ایران است

سرلشکر موسوی: دستاورد های نداجا حاصل دانش و خلاقیت جوانان ایران است