مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-13پزشكي

جزییات خدمات تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج برای بیماران کلیوی


مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات خدمات تحت پوشش صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج برای افراد مبتلا به نارسایی مزمن کلیه را تشریح کرد.

- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات خدمات تحت پوشش صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج برای افراد مبتلا به نارسایی مزمن کلیه را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی ناصحی ضمن گرامیداشت 21 آذر ماه روز جهانی حمایت از بیماران کلیوی در خصوص خدماتی که پیش از تاسیس صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج به صورت رایگان در اختیار افراد مبتلا به نارسایی مزمن کلیه قرار می گرفت؛ گفت: جلسات همودیالیز، ست، صافی و سوزن دیالیز، خدمات تعبیه راه عروقی رایگان، هزینه کاتترهای دائم و موقت و همچنین گرافت های عروقی از این نوع خدمات بود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: محلول دیالیز و پودر بی کربنات سدیم، آزمایشات روتین بیماران دیالیزی اعم از آزمایشات ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه نمونه دیگری از این خدمات را شامل می شد.

وی ادامه داد: همچنین داروهای اریتروپوئتین، ترکیبات آهن تزریقی، SEVELAMER، کاتتر گذاری دائمی دیالیز صفاقی، آموزش و مدیریت بیماران نیازمند دیالیز صفاقی به صورت ماهیانه، هزینه محلول های دیالیز صفاقی و عمل جراحی پیوند کلیه نیز از نمونه خدماتی است که به صورت رایگان از پیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خدمات تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج برای بیماران کلیوی

جزییات خدمات تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج برای بیماران کلیوی