مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-03فرهنگي

افتتاح 2 رویداد بزرگ فرهنگی در استان مرکزی طی روزهای آینده


استاندار مرکزی از افتتاح دو رویداد بزرگ فرهنگی با حضور وزیر ارشاد طی روزهای آینده در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در نشست شورای اداری استان مرکزی از سفر وزیر ارشاد به استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: 2رویداد فرهنگی کم نظیر در کشور و بی سابقه در استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی و افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این دو رویداد فرهنگی مهم که در واقع پاسخ به نیازهای حوزه فرهنگی استان است، به نام های ماهور و شمیم یاس همزمان با سفر وزیر ارشاد راه اندازی خواهند شد.

استاندار مرکزی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت اطلاع رسانی بیان کرد: اقدامات ارزشمندی در دولت صورت گرفته، اما این اقدامات آن طور که باید و شاید به مردم اطلاع رسانی نشده که لازم است دستگاه های دولتی ارتباط خود را با رسانه های جمعی تقویت کرده و بیش از پیش به موضوع اطلاع رسانی اهمیت دهند.

مخلص الائمه با بیان اینکه استان مرکزی نیز از بیان درست عملکرد اقدامات دولت مستثنا نیست، بیان کرد:  به عنوان نماینده عالی دولت در استان از مدیران و دستگاه هایی که با رسانه ها در ارتباط نیستند، گلایه دارم، این مطلقا قابل پذیرش نیست مدیران باید ارتباط با رسانه های رسمی و مجازی را تقویت کنند، برخی دستگاه ها روابط ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 رویداد بزرگ فرهنگی در استان مرکزی طی روزهای آینده

افتتاح 2 رویداد بزرگ فرهنگی در استان مرکزی طی روزهای آینده